
Έναν κρύο Δεκέμβρη του 1945, στο φημισμένο κλαμπ AuthPhysC, της 52 ης λεωφόρου της Νέας Υόρκης, δόθηκε και ηχογραφήθηκε μία από τις ιστορικότερες συναυλίες όλων των εποχών. Ο Panteleimon Pharker - γνωστός και ως mule ή soula - σε ένα jam session με τους MOF, το καλύτερο -τότε- jazz quartet, έμελλε να γράψουν μία από τις ενδοξότερες σελίδες στην ψυχεδελική post-folk-bop ανερχόμενη σκηνή.
Το κατάμεστο κλαμπ, πολιορκήμενο εκείνη τη νύχτα από συμμορίες νονών της νύχτας, (γιατί δε δέχτηκε ο ιδιοκτήτης του - μουσικός κι ο ίδιος - να πληρώσει προστασία για της πουτάνες, αφού πίστευε ότι οι πουτάνες δε χρήζουν προστασίας, μα οι άντρες προστασία από αυτές) θα έδινε την τελευταία του συναυλία. Και έτσι έγινε. Μετά από τρεις δεκατίες συνεχούς παρουσίας το θρυλικό αυτό κλαμπ θα έπεφτε στα χέρια των αδίστακτων φοροεισ-πρακτόρων της CIA.
Στο κατάμεστο, με διψασμένους και φρενήρεις φιλόμουσους αξύριστους, κλαμπ η συναυλία ξεκίνησε κάτω απο τις επευφημίες των 15-20 θαρραλέων θεατών. Η συναυλία ήταν αν μη τι άλλο μοναδική. Με μελωδίες από jazz-rock standards έως επιτυχίες του στυλ : τι σου κανα και φτύνεις, το σπασα το κυπελλάκι, είσαι σα κουνέλι κ.ά. οι ολίγοι πλην ηρωικοί παρευρισκόμενοι ζούσαν μια από τις στιγμές που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της μουσικής αλλά και της σύγχρονης φυσικής στοιχειωδών σωματιδίων.
Ο P.Ph. ανέβηκε στη σκηνή γύρω στις τρεις και τριάντα έξι (περίπου). Οι πανυγηρισμοί του μανιασμένου κοινού νου έξαλλοι. Ο μπάρμαν σταμάτησε να σερβίρει και οι πελάτες αυτοικανοποιούνταν. Οι μαφιόζοι που βρίσκονταν εντος του κλαμπ παράτησαν τα όπλα τους στο καλάθι της λουλουδούς, η οποία μετά μανίας έψαχνε να βρει το παλιό της κινητό με την κάμερα με τα 5 μεγαπίξελ. Και καθώς σκύβει να την πιάσει της πέφτει το μικροσκοπικό της φόρεμα. Μαζί με τη φούστα και την υπόληψη της ανύποπτης νεαρής βιοπαλαιστού πέφτει εδώ και το πέπλο του μυστηρίου. Στη συνέχεια μπερδεύεται ο μύθος με την πραγματικότητα....
Το μόνο που έχει απομείνει από αυτή τη σπάνια συνεύρεση, εκεί στις δυτικές ινδίες, είναι το παρακάτω ηχητικό απόσπασμα το οποίο και σας προσκαλώ να απολαύσετε με όση ερωτική διάθεση μας έχει απομείνει.
Στα πρώτα δευτερόλεπτα της ηχογράφησης ακουγέται μία μελωδία, από τον κιθαρίστα του ensemble, που αργότερα έμελλε να γίνει επιτυχία διεθνώς, υπό το όνομα της εθνο-τζαζ μπάντας Slayer.
To remaster της ηχογράφησης έγινε στα Rudy van Mpartzokas studios με τις πλέον σύγχρονες μεθόδους ψηφιακής επεξεργασίας σήματος. Ο ηχολήπτης της αρχικής ηχογράφησης εξαφανίστηκε μυστηριωδώς μία μόλις μέρα μετά από τη μουσική μυσταγωγία ετούτη. Αγνοείται ακόμη.
Ακούστε το μπ3 ΕΔΩ
12 comments:
Σειρά μου να σε βγάλω στη φόρα πούστη.....
χαχαχαχαχαχαχαχαχα
ποιος είναι αυτός ρε τραγωδία, με μπέρδεψες.. όχι ο τσάρλι πάρκερ φαντάζομαι...
Έλα ντε ποιος είναι? Τραβάγια ακούς? Ρωτάει η κοπέλα!
Η ιστορία είναι καθαρά(?) φανταστική. Όχι όμως και το τεμάχιον (εμπιθρίον)....χαχαχα
τραγωδία ποια είναι η σχέση του τραβάγια με τον άπατρι;
Καμία απολύτως. Απλά μου έδωσε χώρο ο άπατρις για να φορτώσω το αρχείο.
...μόντο πολύ παρατηρητική δεν είσαι....χεχεχε
χαχαχα ρε πουστη ,τωρα το δα, πω πω ρε μαλακα τι μου θυμισες τωρα... μετα από εναμιση μπουκάλι ουισκι μπομπα απτ'ην φτηνιαρικη τη καβα του απατεώνα και καμια 20αρια ζεστες μπυρες για τα υποβρύχια, και να χει φυγει κι'η μαιρη που θελα να κάνω το κομμάτι μου, και ο μαλάκας ο γελτσος να κάνει όλο λάθη με τη κιθάρα στο πιο εύκολο κομμάτι, και συ ρε αρχίδι να με κόβεις και να μη μαφήνεις να σολάρω στο μπάσσο στο τέλος και γω να τρελαίνομαι... τι μαλάκας ρε πούστη μου ο μπαρτζώκας με είχε βάλει φούλ στα μόνιτορ και δεν ακούγομαι καθόλου στην ηχογράφηση , και το μίνι ντισκ να παθαίνει εμπλοκή....
δε γαμιέται την επόμενη φορά , τυχαία , άμα θυμάμαι τα λόγια θα το ξαναπαίξουμε, σε πιο βρώμικο σανίδι...
πρέπει όμως να βάλω τώρα και το κανονικό του σαδίκη ουτος ώστε να καταλάβει ο κόσμος γιατι κομματάρα πρόκειται...
Ακούστε τώρα και το αυθεντικό.
Οποιαδήποτε ομοιότητα με το προηγούμενο ανέκδοτο (...όντως) τεμάχιον συμπτωματική...
http://apatris.gr/marios/Ntinos%20Sadikhs%20-%20Xwris%20Kanona.mp3
ρε μαλάκα γιατί δεν παίζει? ξαναβάλτο, εγω το χω χάσει το κανονικο...
και ποιοι στο μπούτσο είναι όλοι αυτοι οι παπάρες νεοσχολιαστες?
ουστ κοπρόσκυλα...
ναι ρε τραβάγια οι νεοσχολιαστές σε χάλασαν;;;;; χαχαχα
επηρμένε travagia , ασε τα μπάσσα και πανε πιασε τον αργαλειό...
εαν δεν θες σχόλια, κλείσε το μαγαζί, κρατα ημερολόγιο επι χάρτου και φάε σκατά!
Άουτσσςς...αυτό ήταν βαρύ...
χαχαχαχα πούστη κωλόψωνο..
τωρα μπήκα σπίτι ρε μαλάκες, ήμαν στας αθήνας, της πουτάνας γίνεται βλέπω, καλά ρε μαλάκα γιατί έβαλες ότι με αντιγράφει ρε ιερόσυλε ,παίζω εγώ μάπετ σόου?
μερπλ@ το μαγαζί πάει για κλείσιμο έτσι κι'αλλιώς ( το φυτώριο), απο τότε που ψόφησε η γριά λέγαμε να ξαναστήσουμε τον αργαλιό της αλλά δε γνωρίζαμε πώς δουλεύει, εσύ νοικοκυρά γυναίκα λογικά θα ξέρεις -κάθε βοήθεια δεκτή, τό μπάσσο το έχω αφήσει κανα χρόνο τώρα και -τελευταια φορά ήτο σε αραβώνα με βλαχοκρητικό γλέντι, δε θέλω σχόλια - να πάτε να γαμηθείτε όλοι, εάν δεν έχεις καταλάβει ακόμα ότι μόνο ημερολόγιο δεν είναι το μπουρδέλο το μπλόγκ μου και ότι δε γράφω για μένα -μάθε το.
Επαρση . η μετριοφροσύνη είναι για τους μετρίους. ΓΑΜΙΕΣΤΕ.τελος.
Τρώω σκατά κάθε μέρα -και δεν είμαι ο μόνος.
Ανταμ σμιθ@ απο δώ και πέρα θα σου σβήνω όλα τα σχόλια γιατί είσαι φλώρος και πρεζόνι
Post a Comment